Yksityisyyden suoja ja evästeet Lue lisää
Valitse alue: Finland

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Meille laatu on yhtä tärkeää kuin sinullekin

22.huhtikuu 2024 Ajankohtaista

Kuljetusala on yksi niistä toimialoista, jossa palvelun laatu on suoraan verrannollinen asiakkaiden luottamukseen ja tyytyväisyyteen. Tästä syystä laatulupauksemme on tinkimätön – kun asiakas haluaa parasta, me palveluntarjoajana emme tyydy vähempään.

Palvelua, joka asettaa asiakkaat etusijalle

”Todella hienoa ja ilmeisen motivoitunutta palvelua.” Tämä on palaute, jonka saimme asiakkaaltamme ja kuvastaa sitä palvelutasoa, johon pyrimme jokaisessa kuljetuksessamme. Meille onnistunut kuljetuspalvelu tarkoittaa yksilöllisiä ratkaisuja, jotka toteutetaan nopeasti ja joustavasti asiakkaamme tarpeiden mukaan. Tämä on myös se, joka erottaa meidät muista – usein asiakkaamme kääntyvät puoleemme, kun lähetys pitää saada nopeasti ja varmasti perille tai vaatii erityisiä sekä ennen kaikkea luotettavia kuljetusratkaisuja.

”Kiireellinen asia saatiin hoidettua nopeasti ja hyvin, erinomaista!”
”Kiitos nopeasta ja täsmällisestä viestinnästä sekä kuljetusasian käsittelystä.”

Jokainen meillä työskentelevä on sitoutunut palvelumme laatuun. Koko henkilöstömme on saanut koulutuksen onnistuneeseen asiakaskokemukseen ja sen merkitykseen kuljetusketjun jokaisessa vaiheessa. Jos virheitä sattuu, me tartumme toimeen. Teemme parhaamme korjataksemme virheet ja autamme yli organisaation rajojen – onpa toimitusjohtajammekin hypännyt joskus autoonsa viikonloppuaamuna hakemaan noutamatta jäänyttä lähetystä.

Tavoitteena pitkäaikaiset kumppanuudet

Tavoitteenamme on rakentaa pitkäaikaisia kumppanuuksia, ja monet asiakkaistamme ovatkin kulkeneet matkassamme jo HRX:n alkuajoista lähtien. Vahvuutemme onnistuneen asiakaskokemuksen taustalla piilee siinä, että tunnemme asiakkaamme ja heidän tarpeensa aidosti. Tämä näkyy niin myyntityössämme kuin asiakaspalvelussamme, jotka perustuvat avoimeen vuoropuheluun ja ajantasaiseen viestintään asiakkaidemme kanssa. Saammekin usein kiitosta mukavasta ja nopeasta asiakaspalvelustamme sekä kyvystämme reagoida joustavasti myös muuttuvissa olosuhteissa.

”Pitkällä kokemuksella kehun toimintaa.”
”Aina niin iloinen ja nopea asiakaspalvelu teillä.”

Pitkäkestoisten, jopa yli 20 vuotta kestäneiden, työsuhteiden ansiosta useat työntekijämme ovat myös oppineet tuntemaan asiakkaamme toimintatapoineen vuosien saatossa. Jokaisesta tiimistämme löytyy aina joku, jolle asiakas on entuudestaan tuttu. Asiakkaidemme tunteminen näkyy myös operatiivisella puolella; pyrimme aina toteuttamaan säännölliset kuljetustarpeet samojen kuljettajien toimesta, jotta kohteet ovat entuudestaan tuttuja ja kuljetukset hoituvat mutkattomasti.

Jatkuvaa toiminnan kehittämistä

Haluamme, että kuljetuspalvelumme eivät ainoastaan täytä, vaan ylittävät odotukset joka kerta. Tämä kaikki perustuu laadukkaaseen työhön, asiakaslähtöisyyteen sekä jatkuvaan toiminnan kehittämiseen. Säännöllisesti keräämämme data asiakaspalvelustamme antaa meille kriittistä tietoa siitä, mitä asiakkaamme todella tarvitsevat ja mitkä ovat suurimmat kompastuskivemme. Meille laadukas kuljetuspalvelu ei ole siis vain kuljetusten sujuvuutta, vaan se on kokonaisvaltaista sitoutumista asiakkaidemme tarpeisiin, joustavuutta haasteiden edessä sekä kykyä ylittää asiakkaidemme odotukset.

Lue lisää palveluistamme tai ota meihin yhteyttä, niin löydämme sinulle sopivimman kuljetusratkaisun.

HRX myynti
sales@hrx.fi
+358 9 253 50 530

Sinua voisi kiinnostaa myös:

Yhdessä onnistuen – asiakaspalvelutiimin arkea

19.marraskuu 2024 Ura HRX:llä
Tarja ja Antti työskentelevät osana nelihenkistä asiakaspalvelutiimiä. Tarja on ollut osa HRX Finlandin tarinaa jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan saatuaan ensikosketuksen yritykseen 1990-luvun puolella työharjoittelijan roolissa. Sen myötä työvuosiin on mahtunut tehtäviä muun muassa ajojärjestelystä huolintaan sekä tätä nykyä asiakaspalveluun. Antin ura HRX Finlandin asiakaspalvelussa on puolestaan kestänyt reilu kuusi vuotta tarjoten mahdollisuuksia uuden oppimiseen ja osaamisen kehittämiseen.

Matkalla päästöttömyyteen: vuoden 2023 päästölaskenta

14.marraskuu 2024 Ajankohtaista
HRX Group on sitoutunut saavuttamaan päästöttömät kuljetukset vuoteen 2035 mennessä. Osana tätä HRX Group on selvittänyt koko konsernin toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt. Konsernin ensimmäinen hiilidioksidipäästölaskenta vuodelta 2023 tarjoaa perustan ympäristövaikutusten jatkuvaa seurantaa ja päästöjen vähentämistä varten. Jatkossa päästölaskenta tullaan suorittamaan koko konsernissa vuosittain

Toimivat kuljetuspalvelut ovat yrityksesi kilpailuetu

21.lokakuu 2024 Ajankohtaista
Miksi panostaa toimiviin kuljetuspalveluihin? Toimivat kuljetuspalvelut eivät ainoastaan varmista sujuvaa tavaravirtaa, vaan myös vahvistavat yrityksesi asiakassuhteita ja säästävät sinut yllättäviltä kuluilta.

Uraloikka logistiikan maailmaan

16.syyskuu 2024 Ura HRX:llä
Triin hyppäsi logistiikan maailmaan vuosi sitten aloitettuaan työnsä HRX Finlandin myynnin ja asiakaspalvelun johdossa. Nykyisessä roolissaan hän vastaa myynnin ja asiakaspalvelun kehittämisestä sekä toimii molempien tiimien esihenkilönä. Loikka IT-maailmasta kuljetus- ja logistiikkapalveluiden pariin on tuonut mukanaan paljon uusia kokemuksia ja oivalluksia.

Kuljetus- ja varastointipalveluiden arvonlisävero muuttuu 1.9.

30.elokuu 2024 Ajankohtaista
Kuljetus- ja varastointipalveluiden yleinen arvonlisäverokanta nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 alkaen. Kuljetuspalveluiden arvonlisävero määräytyy sen verokauden mukaan, jonka aikana palvelu on suoritettu loppuun.

HRX uratarina: terminaalityöntekijä Anna 

01.elokuu 2024 Ura HRX:llä
Annalle on tärkeää se, että töihin on joka päivä kiva tulla. Työssään hän pitää erityisesti työtehtävien vaihtelevuudesta ja yhteisöllisestä työporukasta, jossa voi olla aidosti oma itsensä.