Yksityisyyden suoja ja evästeet Lue lisää
Valitse alue: Finland

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Toimivat kuljetuspalvelut ovat yrityksesi kilpailuetu

21.lokakuu 2024 Ajankohtaista

Miksi panostaa toimiviin kuljetuspalveluihin? Toimivat kuljetuspalvelut eivät ainoastaan varmista sujuvaa tavaravirtaa, vaan myös vahvistavat yrityksesi asiakassuhteita ja säästävät sinut yllättäviltä kuluilta. Tässä blogitekstissä käsittelemme, miksi toimivat kuljetuspalvelut ovat yrityksesi kilpailuetu ja miksi pelkkään hintaan keskittyminen voi lopulta koitua kalliimmaksi.

Vältä riskejä ja odottamattomia kustannuksia

Moni yritys valitsee kuljetuskumppaninsa viime kädessä hinnan perusteella. Vaikka kustannustehokkuus on tärkeää, pelkkään hintaan keskittyminen voi lopulta koitua kalliimmaksi. Edullisemmat kuljetusratkaisut saattavat säästää yrityksesi budjettia lyhyellä aikavälillä, mutta mitä tapahtuu, kun rahti viivästyy tai kuljetuspalvelut eivät vastaa asiakkaan odotuksia?

Viivästyneet rahdit, vaurioituneet tuotteet ja epäluotettavat kuljetusaikataulut voivat aiheuttaa odottamattomia kustannuksia sekä heikentää asiakastyytyväisyyttä. Pahimmassa tapauksessa tuotantolinjat pysähtyvät, toimitukset jäävät toteuttamatta ja asiakassuhteita menetetään. Näiden odottamattomien kulujen korjaaminen on usein huomattavasti kalliimpaa kuin mitä alkuperäinen investointi korkealaatuisiin kuljetuspalveluihin olisi ollut. Panostamalla toimiviin kuljetuspalveluihin vähennät riskejä ja vältät odottamattomia kustannuksia myös pidemmällä aikavälillä.

Vahvista asiakassuhteitasi 

Useat asiakkaat odottavat enemmän kuin pelkkää perinteistä palvelua – he haluavat räätälöityjä, nopeita ja joustavia kuljetusratkaisuja. Kyky vastata näihin tarpeisiin lyhyelläkin varoitusajalla on merkittävä kilpailuetu. Kun rahdit saapuvat perille vahingoittumattomina ja parhaimmillaan jopa annettua aikataululupausta nopeammin, asiakkaiden tarpeet täytetään parhaalla mahdollisella tavalla.

Nopeus, joustavuus ja toimitusvarmuus ovat avainasemassa silloin, kun täsmälliset kuljetuspalvelut ovat osa liiketoiminnan ydintä – ja etenkin silloin, kun kyse on asiakkaiden odotuksista. Toimivat kuljetuspalvelut eivät näin ollen ole pelkkä välttämätön kuluerä, vaan strateginen investointi, joka vahvistaa yrityksesi asiakassuhteita ja säästää sinut yllättäviltä kuluilta.

Henkilökohtainen asiakaspalvelu kuljetustesi tukena 

Toimivat kuljetuspalvelut eivät rajoitu pelkkään tavaran kuljettamiseen. Todellinen menestys mitataan silloin, kun tilanteet muuttuvat tai kuljetuksen aikana ilmenee odottamattomia haasteita. Henkilökohtaisella asiakaspalvelulla on ratkaiseva rooli vahinkojen minimoimisessa. Korvaavien ratkaisujen löytäminen ja vahinkojen paikkaaminen edellyttää nopeaa reagointia, saumatonta yhteydenpitoa sekä asiakkaan tarpeisiin mukautuvaa yksilöllistä palvelua. 

Kuljetuskumppania valittaessa on tärkeää, että palveluntarjoaja ymmärtää liiketoimintasi tarpeet ja tukee yrityksesi tavoitteita. Tällä varmistat paitsi kuljetusten sujuvuuden, myös mielenrauhan.

Tarjoamme kuljetuspalvelut 24–96 tunnissa kaikkialle Baltiaan, Puolaan, Ruotsiin ja Tanskaan. Kuljetamme huikealla 98 % toimitusvarmuudella ja yli 30 vuoden kokemuksella. 

Tutustu kuljetuspalveluihin

Sinua voisi kiinnostaa myös:

Vuoden 2025 poikkeusaikataulut

16.joulukuu 2024 Ajankohtaista
Tarkista vuoden 2025 arkipyhät Suomessa, Baltiassa, Puolassa, Ruotsissa ja Tanskassa.

Yhdessä onnistuen – asiakaspalvelutiimin arkea

19.marraskuu 2024 Ura HRX:llä
Tarja ja Antti työskentelevät osana nelihenkistä asiakaspalvelutiimiä. Tarja on ollut osa HRX Finlandin tarinaa jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan saatuaan ensikosketuksen yritykseen 1990-luvun puolella työharjoittelijan roolissa. Sen myötä työvuosiin on mahtunut tehtäviä muun muassa ajojärjestelystä huolintaan sekä tätä nykyä asiakaspalveluun. Antin ura HRX Finlandin asiakaspalvelussa on puolestaan kestänyt reilu kuusi vuotta tarjoten mahdollisuuksia uuden oppimiseen ja osaamisen kehittämiseen.

Matkalla päästöttömyyteen: vuoden 2023 päästölaskenta

14.marraskuu 2024 Ajankohtaista
HRX Group on sitoutunut saavuttamaan päästöttömät kuljetukset vuoteen 2035 mennessä. Osana tätä HRX Group on selvittänyt koko konsernin toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt. Konsernin ensimmäinen hiilidioksidipäästölaskenta vuodelta 2023 tarjoaa perustan ympäristövaikutusten jatkuvaa seurantaa ja päästöjen vähentämistä varten. Jatkossa päästölaskenta tullaan suorittamaan koko konsernissa vuosittain

Uraloikka logistiikan maailmaan

16.syyskuu 2024 Ura HRX:llä
Triin hyppäsi logistiikan maailmaan vuosi sitten aloitettuaan työnsä HRX Finlandin myynnin ja asiakaspalvelun johdossa. Nykyisessä roolissaan hän vastaa myynnin ja asiakaspalvelun kehittämisestä sekä toimii molempien tiimien esihenkilönä. Loikka IT-maailmasta kuljetus- ja logistiikkapalveluiden pariin on tuonut mukanaan paljon uusia kokemuksia ja oivalluksia.

Kuljetus- ja varastointipalveluiden arvonlisävero muuttuu 1.9.

30.elokuu 2024 Ajankohtaista
Kuljetus- ja varastointipalveluiden yleinen arvonlisäverokanta nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 alkaen. Kuljetuspalveluiden arvonlisävero määräytyy sen verokauden mukaan, jonka aikana palvelu on suoritettu loppuun.

HRX uratarina: terminaalityöntekijä Anna 

01.elokuu 2024 Ura HRX:llä
Annalle on tärkeää se, että töihin on joka päivä kiva tulla. Työssään hän pitää erityisesti työtehtävien vaihtelevuudesta ja yhteisöllisestä työporukasta, jossa voi olla aidosti oma itsensä.